Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.
У випадку якщо при перевірці посилки виявили дефект або іншу проблему просто розкажіть нам про це, а ми зі свого боку розповімо, як можемо допомогти.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення.
Вимоги до повернення товару
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- товарний вигляд і упаковка продуктів не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
- товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;
- товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні;
- товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).
Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу info@uasafety.com.ua
Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв’яжіться з нами з 10:00 до 17:00 в робочі дні: 0 800 300 505 (дзвінки безкоштовні).
🔔 Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою»:
- Зв’язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом (телефонний дзвінок, viber, email, тощо), менеджер допоможе оформити повернення.
- Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із непошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
Провести повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту звернення до нас.
Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження і отримання страхової суми компанією перевізника.
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172
Непродовольчі товари:
- рукавички
- тканини
- білизна
- панчішно-шкарпеткові вироби
У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
Кошти будуть повернуті на банківську картку/рахунок клієнта моментально після отримання товару та його огляду.